لوگو-مهتاب-پارسیان

برگزاری مجمع عمومی پتروشیمی مهتاب پارسیان

مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت پتروشیمی مهتاب پارسیان در روز دوشنبه ۱۲ آبان ۱۳۹۹ با حضور نمایندگان سهامداران در محل این شرکت برگزار شد.

حسین محمدزاده رییس هیات مدیره مهتاب پارسیان در ابتدای این جلسه گزارشی از مشروح عملکرد این شرکت طی سال مالی گذشته ارائه کرده و در خصوص اقدامات صورت گرفته برای اخذ مجوز خوراک توضیحات مفصلی را به حضار اعلام داشت.

در ادامه ریاست مجمع که مطابق با قانون تجارت رییس هیات مدیره است با قرائت دستورات جلسه وارد بررسی صورت‌های مالی و گزارش عملکرد شرکت شد که هر دو مورد تصویب مجمع قرار گرفت.

در پایان نیز مجمع، هیات مدیره را به تکمیل مراحل ثبت افزایش سرمایه تا سقف ۱۳۰۰ میلیارد ریال مطابق مصوبه مجمع عمومی فوق‌العاده ۲۳ اردیبهشت ۹۸ در اسرع وقت و انجام اقدامات مقتضی جهت اخذ موافقت اصولی مکلف نمود.

گفتنی است شرکت پتروشیمی مهتاب پارسیان با هدف احداث واحدهای تبدیل متانول به پروپیلن، پلی پروپیلن، ایزوپروپانل، اکریلیک اسید – اکریلات‌ها، اکسو الکل‌ها و سوپر جاذب‌ها در سال ۹۴ تاسیس شد. این مجتمع در زمینی به مساحت تقریبی ۱۳۲ هکتار در منطقه ویژه صنایع انرژی‌بر پارسیان قرار دارد. این شرکت تفاهم‌نامه همکاری در خصوص تامین فاینانس را به امضا رسانده که با مساعد شدن شرایط بین‌المللی خواهند توانست از این تسهیلات استفاده نمایند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *