دنا-۱

دنا در فهرست پروژه‌های اولویت‌دار وزارت نفت

مجمع عمومی عادی سالانه شرکت دنا برگزار شد

مجمع عمومی عادی سالانه شرکت دنا مربوط به سال مالی منتهی به شهریور ۹۹ با حضور دکتر بهروز عباسی به عنوان رییس مجمع برگزار شد.

در این جلسه مدیران انرژی سپهر، مدیران شرکت دنا، اعضای هیئت مدیره، نمایندگان سهامداران و حسابرس و بازرس قانونی حضور داشتند.

در ابتدای این جلسه سید ابوالقاسم شریفی، مدیرعامل دنا ضمن ارائه گزارش کلی از عملکرد سالانه، از برنامه های آتی این شرکت برای تامین مالی پروژه خبر دادو گفت: در حال حاضر با رایزنی های صورت گرفته و پیگیری های انجام شده، در صدر فهرست پروژه های اولویت دار وزارت نفت قرار گرفته ایم و پس از اختصاص منابع صندوق توسعه، شاهد رشد چشمگیر پیشرفت پروژه خواهیم بود چراکه کلیه برنامه ریزی ها انجام گرفته و بستر برای تکمیل پروژه فراهم است.
وی افزود: در عین حال با تکمیل مدارک و مستندات مورد نیاز در حال طی پروسه ثبت نماد شرکت در تابلو فرابورس هستیم تا منابع مورد نیاز را از طرق مختلف جذب کنیم. همچنین با سرمایه گذاران داخلی و خارجی نشست های منظمی را برگزار کرده ایم و پیش بینی می کنیم موفق به جذب سرمایه خارجی جهت تکمیل پروژه شویم.

در پایان این جلسه صورت های مالی و گزارش هیئت مدیره به مجمع تصویب شد.

پتروشیمی دنا از شرکت‌های تابعه هلدینگ انرژی سپهر با مالکیت ۵۱ درصدی پتروفرهنگ است که به منظور احداث یک واحد یک میلیون و ششصد و پنجاه هزار تنی متانول در منطقه ویژه اقتصادی پارس (عسلویه) تاسیس شده و به فعالیت مشغول است. امید می‌رود تا دو سال آینده تولیدات این مجموعه به ظرفیت صنعت پتروشیمی ایران اسلامی اضافه شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *