سیراف-۴-1024x576

مجمع عمومی عادی سالانه شرکت سیراف انرژی برگزار شد

مجمع عمومی عادی سالانه شرکت سیراف انرژی مربوط به سال مالی منتهی به مرداد ۹۹ با حضور محسن تمجید به عنوان رییس مجمع برگزار شد.

در این جلسه مدیران انرژی سپهر، مدیران شرکت سیراف، اعضای هیئت مدیره، نمایندگان سهامداران و حسابرس و بازرس قانونی حضور داشتند.

در ابتدای این جلسه محمد طاهر آهنگری، مدیرعامل این شرکت گفت: خوشبختانه پروژه ای که در حال کما به سر می برد با پیگیری های تیم مدیریتی جدید، روند پیشرفت را در پیش گرفته و امروز شاهد رشد دو برابری پیشرفت پروژه در سال مالی ۹۹ نسبت به سال مالی ۹۸ هستیم.
وی افزود: در حالی به پیشرفت ۴۷ درصدی پروژه دست یافته ایم که مشکلات سنواتی عمده‌ای، مسیر از پیش تعیین شده را با ناهمواری های متعددی روبرو ساخته بود اما خوشبختانه به صورت بنیادین بسیاری از مشکلات را مرتفع ساخته ایم و بیش از ۳۰۰ نیروی انسانی را در حال فعالیت در پروژه متمرکز کرده‌ایم.
آهنگری در ادامه گفت: با پیگیری های به عمل آمده پس از ۳ سال موفق به ترخیص ادوات و کالاهای شرکت از گمرک شده ایم که متاسفانه در همان سال های خواب پروژه در انبارهای گمرک رها شده بود و ضررهایی را متوجه شرکت کرده بود. اکنون به عنوان اولین شرکت در استان بوشهر مفتخر هستیم که انبار گمرک اختصاصی سیراف را راه اندازی نماییم تا از ایجاد مشکلات پیشین جلوگیری شود.

وی در پایان گفت: تاور یکپارچه ساخت شرکت ایرانی کیمیا نیز در سال جاری وارد سایت شد تا نوای توان مهندسال ایرانی در پروژه طنینی انداز شود. تکمیل خط لوله انتقال گاز، پیگیری تکمیل مخازن سیراف، پیگیری روند بورسی شدن شرکت و همینطور فعالیت شرکت های بومی در پروژه از دیگر اقداماتی است که در سال مالی ۹۹ انجام گرفته است.

در پایان این جلسه صورت های مالی و گزارش هیئت مدیره به مجمع تصویب شد.

گفتنی است مجتمع ظیم سیراف انرژی به عنوان یک مگاپروژه صنعت پتروشیمی واقع در بندر دیر در حال ساخت است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *