مجمع-کیمیا

مجمع عمومی عادی سالانه شرکت کیمیای پارس خاورمیانه برگزار شد

مجمع عمومی عادی سالانه شرکت پتروشیمی کیمیای پارس خاورمیانه مربوط به سال مالی ۹۹-۱۳۹۸ در تاریخ ۹۹/۰۹/۱۲ روز چهارشنبه ساعت ۱۰ صبح با حضور سید دانیال اقوامی به عنوان رییس مجمع برگزار شد.

در این جلسه مدیران پترو فرهنگ، مدیران شرکت کیمیای پارس خاورمیانه، اعضای هیات مدیره، نمایندگان سهامداران، حسابرس و بازرس قانونی حضور داشتند.

در ابتدای این جلسه عباس دولتی‌زاده، مدیرعامل شرکت کیمیای پارس خاورمیانه تصریح کرد: خوشبختانه در این سال با همت متخصصین، جوانان و تلاشگران عرصه صنعت در سالی که از سوی مقام معظم رهبری به نام جهش تولید نام گذاری شده بود شاهد افتتاح مستقل‌ترین واحد صنعتی هلدینگ پتروفرهنگ بودیم که با دستور رییس جمهور محترم جناب آقای دکتر روحانی افتتاح گردید.

دولتی‌زاده با اشاره به روند تولید افزود: همزمان با ورود به این مجتمع با توجه به اینکه شرکت در مرحله پیش راه اندازی قرار داشت و مشکلات و موانع متعدد پیش رو داشتیم توانستیم با غلبه بر این موانع و مشکلات در هفتم خردادماه سال ۹۹ طعم شیرین تولید را به کام ملت ایران و جامعه بزرگ فرهنگیان کشور شیرین کنیم.

عضو هیات مدیره کیمیا با اشاره به مشکلات پیش روی این واحد صنعتی تصریح کرد: از ابتدای ورود به شرکت مشکل تهیه خوراک کافی و انجام تعهدات آن از سوی پیمانکار پروژه بوده‌ایم که این مورد به صورت هفتگی در پروژه مذکور و نظارت بر روند اجرا و تسریع بیشتر بر اتمام آن داشتیم و امید است با اتمام این بخش تولید نگرانی‌های موجود در این بخش تولید پایان یابد.

وی افزود: با فراز و فرودهایی که در روند تولید به دلیل کمبود خوراک مورد نیاز واحد داشتیم موفق به ثبت رکوردهای خارق‌العاده بیش از صد در صد تولید نیز بوده‌ایم که این نشان از اعتماد و اطمینان به خانواده بزرگ کیمیای پارس خاورمیانه است.

مدیر عامل کیمیای پارس خاورمیانه ابراز امیدواری کرد: یکی از سیاست‌گذاری‌های بزرگ سال جدید رسیدن به حداکثر تولید مورد نظر در جهت پویایی هر چه بیشتر چرخه تولید و اقتصاد کشور از یک سو و رضایت سهامداران و خانواده بزرگ فرهنگیان کشور است که تمام توجه خود را معطوف به موارد مهم خواهیم کرد.

دولتی‌زاده در پایان از زحمات تمامی تلاشگران مجموعه کیمیای پارس خاورمیانه به عنوان سرمایه اصلی این مجموعه تقدیر وتشکر به عمل آورد.

در پایان این جلسه علاوه بر تصویب صورت‌های مالی و گزارش هیات مدیره به مجمع، موسسه رایمند و همکاران به عنوان بازرس (حسابرس مستقل) اصلی و موسسه حافظ گام به عنوان بازرس علی‌البدل و نیز روزنامه اطلاعات به عنوان روزنامه کثیرالانتشار درج آگهای‌ها و اطلاعیه‌های این شرکت مصوب شد.

گفتنی است مجتمع پتروشیمی کیمیای پارس خاورمیانه یکی واحد های متانولی کشور در استان بوشهر و در شهرستان عسلویه واقع شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *