مجمع-مفنا

مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت مفنا برگزار شد

در تاریخ دوشنبه ۷ تیر ۱۴۰ در سالن اجتماعات ساختمان صندوق ذخیره فرهنگیان جلسه با موضوع مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت مدیریت فرایندهای نیروگاهی ایرانیان برگزار شد. در این جلسه که با حضور نمایندگان ۱۰۰ درصد سهامداران برگزار شده بود، سید دانیال اقوامی به عنوان رییس، علی معاضدی و سمیرا اسدبیگی به عنوان نظار و کمال شعبانیان به سمت دبیر جلسه انتخاب شدند.

در این مجمع، پس از استماع گزارش‌های ارائه شدم توسط شعبانیان مدیرعامل مفنا، اعضای مجمع صورت‌های مالی این شرکت را مورد تصویب قرار داده و موسسه حسابرسی و خدمات مالی حافظ گام به عنوان بازرس قانونی و حسابرس مستقل و موسسه حسابرسی وانیا نیک تدبیر به عنوان بازرس علی البدل شرکت برای مدت یکسال انتخاب انتخاب کردند.

در ادامه با شناسایی ۶۶۱ میلیارد ریال سود مقرر شد ۹۰ درصد آن بین سهامداران تقسیم شود.

در پایان نیز روزنامه دنیای اقتصاد به عنوان روزنامه کثیرالانتشار درج آگهی‌های ین شرکت توسط مجمع انتخاب شد.

گفتنی است این اولین مجمع شرکت مفنا پس از پیوستن به هلدینگ پتروفرهنگ بود. سهامداران این شرکت عبارتند از هلدینگ پتروفرهنگ، پتروشیمی مهتاب پارسیان و صندوق ذخیره فرهنگیان. فعالیت این شرکت در حوزه انرژی و ساخت نیروگاه‌های برق است. در حال حاضر نیز یک نیروگاه ۲۵ مگاواتی در گچساران در حال فعالیت داشته و پروژه‌ای نیز در دست ساخت در اسفندقه کرمان در اتیار این شرکت است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *