3

بازدید هیئت مدیره و مدیران ارشد بانک ملی ایران از پتروشیمی دنا+تصاویر

هیئت مدیره و مدیران ارشد بانک ملی ایران از روند اجرایی پروژه در دست اجرای شرکت پتروشیمی دنا واقع در عسلویه بازدید کردند.

به گزارش روابط عمومی هلدینگ پتروفرهنگ، هیئت مدیره و مدیران ارشد بانک ملی ایران ظهر امروز از روند اجرایی پروژه در دست اجرای شرکت پتروشیمی دنا واقع در عسلویه بازدید و در نشست جمع بندی این بازدید، تسریع در فرایند پرداخت تسهیلات 4 هزار و 500 میلیارد تومانی مورد بررسی قرار گرفت.

حسن مونسان عضو هیئت مدیره و سرپرست معاونت امور شعب بانک ملی ایران، معینی معاون امور خارجه و بین الملل، محمود پناه معاون مدیرعامل در حوزه بانکداری جامع، ملکی راد مدیر منطقه‌ای شرق کشور، افشاری مدیر کل بانکداری شرکتی بانک ملی، دادخواه تهرانی مدیر شعب بانک ملی استان بوشهر و برخی دیگر از مدیران ارشد بانک ملی در این بازدید حضور داشتند.

حسین هاشمی مدیرعامل شرکت پتروشیمی دنا در این بازدید با تشریح آخرین وضعیت اجرایی این پروژه، گفت: دریافت تسهیلات ۲۰ میلیون یورویی از بانک EIH و اختصاص آن به ماشین سازی اراک به منظور ساخت تجهیرات اصلی و فرایندی پروژه نهایی شده و در این زمینه نیازمند همکاری و مساعدت بیش از پیش بانک ملی برای تسریع در پرداخت تسهیلات 4 هزار و 500 میلیارد ریالی هستیم.

دکتر مونسان عضو هیئت مدیره بانک ملی نیز با ابراز خرسندی از از حضور در پتروشیمی دنا با اشاره به فعالیت‌های این بانک در حوزه‌های سرمایه گذاری در طرح‌های مختلف تولیدی و عمرانی کشور افزود: اقدامات بسیار خوب و موثری در این پتروشیمی انجام شده و امید است همکاری‌هایی ویژه‌ای با هلدینگ پتروفرهنگ و انرژی سپهر در حوزه پروژه‌های بزرگ صورت پذیرد.

وی با اشاره به توافقات صورت گرفته در مجموعه بانک ملی ایران و پتروشیمی دنا تاکید کرد، هر چه سریعتر تسهیلات مورد نیاز پتروشیمی دنا پرداخت و موجبات حرکت و پیشرفت در این مجموعه عظیم و پر خیر و برکت فراهم گردد.

در ادامه این بازدید محمود پناه معاون بانکداری جامع بانک ملی و سلبعلی کریمی معاون نظارت و امور شرکت‌های هلدینگ پتروفرهنگ بر ادامه همکاری موثر بین هلدینگ پتروفرهنگ، انرژی سپهر و پتروشیمی دنا و تسهیل همکاری دو جانبه تاکید کردند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *