سبزی

راه اندازی سامانه یکپارچه منابع انسانی پتروفرهنگ و شرکت‌های تابعه

مدیر سرمایه انسانی و پشتیبانی هلدینگ پتروفرهنگ گفت: سامانه یکپارچه منابع انسانی هلدینگ و شرکت‌های تابعه، با هدف تحول در مدیریت منابع انسانی خود، سامانه یکپارچه منابع انسانی را راه‌اندازی می‌شود.

به گزارش روابط عمومی هلدینگ پتروفرهنگ، حمیدرضا سبزی اظهار داشت: این سامانه با بهره‌گیری از فناوری‌های روز دنیا، اطلاعات و فرآیندهای منابع انسانی را در یک بستر یکپارچه جمع‌آوری و مدیریت می‌کند.

وی عنوان کرد: این سامانه با هدف نظام‌مند شدن جذب نیروی انسانی متناسب با چارت شرکت‌ها، ضابطه کند شدن حقوق‌ها و جلوگیری از پرداخت‌های نامتعارف، دوری شرکت‌ها از جزیره‌ای عمل کردن، شناسایی افراد توانمند با هدف جانشین پروری، و شناسایی افراد ناکارآمد با هدف توانمند کردن با برگزاری دوره‌های آموزشی راه‌اندازی می‌شود.

سبزی افزود: «راه‌اندازی سامانه یکپارچه منابع انسانی، گامی مهم در راستای تحول در مدیریت منابع انسانی شرکت‌های پتروفرهنگ و شرکت‌های تابعه است. این سامانه با بهره‌گیری از فناوری‌های روز دنیا، موجب شفافیت، کارآمدی، و بهره‌وری بیشتر در حوزه منابع انسانی خواهد شد.»

سبزی ادامه داد: «این سامانه به ما کمک می‌کند تا فرآیندهای منابع انسانی را به صورت یکپارچه و با شفافیت بیشتری مدیریت کنیم. همچنین، این سامانه موجب می‌شود تا از پرداخت‌های نامتعارف و جزیره‌ای عمل کردن در حوزه منابع انسانی جلوگیری شود.»

وی خاطرنشان کرد: این سامانه با بهره‌گیری از فناوری‌های روز دنیا، اطلاعات و فرآیندهای منابع انسانی را در یک بستر یکپارچه جمع‌آوری و مدیریت می‌کند. این امر موجب شفافیت، کارآمدی، و بهره‌وری بیشتر در حوزه منابع انسانی خواهد شد.

براساس این گزارش، سامانه یکپارچه منابع انسانی پتروفرهنگ و شرکت‌های تابعه، با هدف نظام‌مند شدن جذب نیروی انسانی متناسب با چارت شرکت‌ها، ضابطه کند شدن حقوق‌ها و جلوگیری از پرداخت‌های نامتعارف، دوری شرکت‌ها از جزیره‌ای عمل کردن، شناسایی افراد توانمند با هدف جانشین پروری، و شناسایی افراد ناکارآمد با هدف توانمند کردن با برگزاری دوره‌های آموزشی راه‌اندازی می‌شود.

راه‌اندازی سامانه یکپارچه منابع انسانی پتروفرهنگ و شرکت‌های تابعه، گامی مهم در راستای تحول در مدیریت منابع انسانی این مجموعه‌ها محسوب می‌شود. این سامانه با بهره‌گیری از فناوری‌های روز دنیا، موجب شفافیت، کارآمدی، و بهره‌وری بیشتر در این حوزه خواهد شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *