03059C3B-B0BD-44DD-B10A-F3F6E7E6F0E6

استقبال بی‌نظیر از غرفه در دومین روز نمایشگاه بین المللی پتروشیمی؛

گسترده ترین سطح رایزنی های توسعه گرا در غرفه پتروفرهنگ

مدیرعامل هلدینگ پتروفرهنگ در دومین روز نمایشگاه نفت،گاز، پالایش و پتروشیمی میزبان مدیران ارشد نظام بانکی، هلدینگ‌های پتروشیمی، نمایندگان مردم در مجلس، مقامات سیاسی و اصحاب رسانه بود و طرفین درباره مسائل مهم صنعت پتروشیمی با محوریت هلدینگ پتروفرهنگ و شرکت‌های تابعه به گفتگو پرداختند.

به گزارش روابط عمومی هلدینگ پتروفرهنگ، دکتر جواد زارع‌پور مدیرعامل هلدینگ پتروفرهنگ در دومین روز بیست و هشتمین نمایشکاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی در غرفه هلدینگ حضور یافت و دیدارهای مختلفی برگزار کرد.

دکتر علی آقامحمدی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، برخی مشاوران و مدیران ارشد وزارت نفت، منتخب مردم شریف گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی، مدیران شرکت ملی صنایع پتروشیمی، مدیران عامل شرکت‌های پتروشیمی، مدیران ارشد بانک تجارت گروه‌های تولیدی و اصحاب رسانه از جمله مهمانان غرفه پتروفرهنگ در دومین روز برگزاری نمایشگاه بودند.

در این دیدارها مسائل گوناگونی مانند تامین مالی، چالش‌های صنعت پتروشیمی، فرصت‌های همکاری، تامین قطعات و تجهیزات و همچنین بیان دستاوردهای پتروفرهنگ و شرکت‌های تابعه از جمله موضوعات مورد بحث و گفت‌وگو بود.

دکتر زارع‌پور مدیرعامل هلدینگ پتروفرهنگ در این دیدارها، به دستاوردهای پتروفرهنگ در سال گذشته اشاره کرد و گفت: خوشبختانه امروز هلدینگ پتروفرهنگ توانسته است با غلبه‌ها بر چالش‌ها و موانعی گذشته، در ۶ ماهه دوم سال ۱۴۰۲ از زیان عملیاتی خارج و به سود عملیاتی برسد. این تحقق شعار ما یعنی تغییر و توسعه است و خبری خوش برای سهامداران عزیز بوده و خوشحالیم که توانسته‌ایم در زمینه ارزش‌آفرینی سرمایه این قشر خدوم گام‌های موثری برداریم.

وی با تاکید بر اینکه امکان و فرصت همکاری گسترده‌ای با نظام بانکی، نظام علمی و دانشگاهی، شرکت‌های تولیدی و دانش‌بنیان و تولیدکنندگان و دیگر شرکت‌های پتروشیمی کشور وجود دارد، افزود: پتروفرهنگ در حال حاضر در مسیر شکوفایی است و با توجه به سهم این هلدینگ در سبد محصولات پتروشیمی کشور، به خصوص متانول، ما آمادگی داریم تا با بخش‌های مختلف وارد همکاری شویم. چراکه باور داریم که این همکاری‌ها می‌تواند برای همه طرفین منشاء ارزش‌آفرینی شود و سهامداران و در نهایت اقتصاد کشور را منتفع سازد.

مدیرعامل پترفرهنگ تاکید کرد: به لطف خدا و با تلاش همه مجموعه امروز در جایگاه بسیار خوبی هستیم و با توجه به اینکه مقام معظم رهبری امسال را به نام «جهش تولید با مشارکت مردم» نامگذاری کرده‌اند، تلاش مضاعفی را به کار خواهیم بست تا بتوانیم در تحقق این شعار سهم موثری ایفا کنیم.

گفتنی است بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی از ۱۹ تا ۲۲ اردیبهشت در محل دائمی نمایشگاه های تهران برگزار می‌شود و هلدینگ پتروفرهنگ در غرفه ۳۴ واقع در سالن 38 b میزبان بازدیدکنندگان است.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *