7

سود عملیاتی شرکت قطب پتروشیمی سپهر لاوان 266 درصد افزایش یافت

مدیرعامل شرکت قطب پتروشیمی سپهر لاوان دوشنبه 15 آبان ماه در مجمع عمومی عادی سالیانه این شرکت از افزایش 266 درصدی سود عملیاتی سال مالی 1402 نسبت به سال گذشته خبر داد.

به گزارش روابط عمومی هلدینگ پتروفرهنگ، در این مجمع که به ریاست علی لطفی برگزار شد، مدیرعامل شرکت قطب گفت: طی برنامه ریزی های توسعه ای این شرکت در راستای افزایش خدمات فراگیر مورد نیاز منطقه عسلویه شامل هتلینگ، کترینگ و تامین نیرو، سود عملیاتی 266 درصدی نسبت به سال مالی گذشته ثبت شد که در سنوات گذشته کم سابقه است.

صالح نادری اظهار داشت: خلق ثروت برای سهامدار و همچنین توسعه خدمات غیر صنعتی با جدیت دنبال شد تا در پایان این سال مالی، افزایش قابل توجه 40 برابری در سود خالص این شرکت ثبت شد تا امکان توسعه زیربنایی مجموعه را فراهم نماید. در همین راستا برای نخستین بار امکان ارائه خدمات هتلینگ در دو شهر دیگر کشور برای کارکنان گروه نیز فراهم شد.

وی با اشاره به مهمترین اقدامات مدیریتی انجام شده در سال مالی گذشته، اذعان داشت: تلاش در جهت افزایش کیفیت خدمات ارائه شده در هتل و رستوران، تلاش برای تامین نقدینگی مورد نیاز از طریق وصول مطالبات معوق از شرکت های هم گروه، تلاش در راستای کاهش هزینه های جاری از طریق حذف فعالیت های مازاد و اصلاح فرآیند تامین مواد اولیه در بخش بازرگانی و همینطور برنامه‎ریزی و پیگیری مسائل سنواتی حقوقی شرکت را می توان قسمتی دیگر از مهمترین اقدامات سال گذشته عنوان کرد.

نادری افزود: راه اندازی تصفیه خانه صنعتی این شرکت با ظرفیت سالانه بیش از 36 میلیون لیتر در راستای حفاظت از محیط زیست در محل هتل شرکت در روستای شیرینو شهرستان عسلویه نیز احداث شد، این سیستم فارغ از بحث های زیست محیطی، سالانه 500 هزار لیتر در مصرف آب مجتمع صرفه جویی ایجاد خواهد کرد.

وی ادامه داد: طبق برآوردها سالانه 1 میلیون و 800 هزار لیتر آب مورد نیاز آبیاری فضای سبز مجتمع توسط این سیستم تامین و الباقی آن نیز پس از تایید سازمان محیط زیست در جهت مصارف کشاورزی رها سازی می شود تا کشاورزان پایین دست نیز از آن بهره مند شوند.

نادری بیان کرد: افزایش 71 درصدی ظرفیت ارائه خدمات کترینگ با توجه به تجهیز صورت گرفته در این سال مالی نیز از دیگر اقداماتی بود که در راستای توسعه خدمات شرکت انجام گرفته است.
در پایان این جلسه نیز صورت های مالی و گزارش هیأت مدیره به مجمع تصویب و روزنامه ایران به عنوان روزنامه رسمی شرکت قطب پتروشیمی سپهر لاوان تعیین شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *